Vítejte na DIYCORE.NET

HLAVNÍ MENU

HLAVNÍ RUBRIKY

UŽITEČNÉ

KOLABORACE

UŽIVATELSKÁ SEKCE

DIYCORE.NET

VYHLEDÁVÁNÍ

TWITTER

RSS

DESKA MĚSÍCE

PÍŠOU JINDE

SAPORT

- - - - - - - - - - - - EXPRESS - - - - - - - - - - - -

Thrash-death-black metal a PUNK? Skeletonwitch (USA) a spol. na Sedmičce

Thrash-death-black metal a PUNK? Skeletonwitch (USA) a spol. na Sedmičce

netisková zpráva

autor: redakce | 7. 12. 2009, 07:05:53 | návštěv: 729 | reakcí: 0

SKELETONWITCH (USA)
TOXIC HOLOCAUST (USA)
GOATWHORE (USA)


14.12.2009
Klub 007 Strahov, Praha, 19.30

Už nikdo nevrátí dobu, kdy jsme v 16 sedávali na vyšehradských skalách a při západu slunce a po prolezení katakomb poslouchali kazeťák na 8 buřtovejch baterek, ze kterýho se linul zvuk Blood Fire Death a Hammerheart od Bathory. Poflakování v parku na Chodově vždycky doprovodil kov From Enslavement To Obliteration od Napalm Death a From Beyond od Massacre. Byly to naplno odžitý léta. Téměř po dvaceti letech se kruh uzavírá a poctivý řemeslo se vrací na strahovskej kopec, aby dokonalo dílo zkázy. Pro příznivce ortodoxního thrash/black metalu nebude lepší šance, jak důstojně uzavřít rok 2009, než účastí na kultovním místě za zvuku metalu, který dominoval 80. a 90. letům minulýho století.

Jméno Skeletonwitch se poslední dobou skloňuje ve všech pádech. Jejich druhá studiová deska Beyond the Permafrost (Prosthetic Records) servíruje ten nejpřímočařejší thrash/death metal, okořeněný až nezdravou špetkou NWOBHM a klasickým blackovým vokálem. Zvedá tak zájem všech, kdo po léta poslouchali klasická alba, ale neměli šanci vidět svoje hrdiny na živo. Songy jako Baptized In Flames nebo Soul Thrashing Black Sorcery disponují veškerými metalovými klišé, která je možno v daném stylu naservírovat, ale ve stejnou chvíli mizí rádobyintelektuální zamyšlení nad podstatou těchto songů a vaše ruce tvarují ukazováček a malíček do chronicky známé pozice a tělo neradostně vytírá všechny kouty místnosti, kde je umístěné vaše stereo. Pražská zastávka bude ve znamení zbrusu nového alba Breathing the Fire (Prosthetic Records). Žádné ústupky nečekejte. Jedná se opět o ortodoxní metalové dílo.

Toxic Holocaust z Portlandu Oregon od začátku nepopírají svoje punkové kořeny a vracejí thrash do rukou sk8 a punk kids, tak jak tomu bylo v 80. letech. Původně kapela Joela Grinda, který od počátku (1999) nahrával alba Toxic Holocaust zcela sám, ovlivněn svými hrdiny Venom, Hellhammer, Possessed, Discharge a zvukem World Burns To Death. K dotvoření apokalyptické atmosféry se spojil s kultovním malířem ikon 90. let Edem Repkou (Death, Megadeth, Evil Dead, Municipal Waste), který vyšperkoval obal alba Hell On Earth. Toxic Holocaust svým lo-fi thrashem vytvářejí prostředí, kde vedle sebe bez problémů fungují thrash, crust, punk i skate kids. Představte si Hangar 18 v podání World Burns To Death na Papírně! Tohle bude mela! An Overdose of Death...

Někdy v roce 1992 jsem dal svůj první první seriózní inkoust. Ne ten na stehně. Během procesu mi umělec dával lekce z alb Acid Bath. Byli o hodně špinavější než Exhorder a míň silový a disciplinovaný než Unsane. Po tunách ticha a rozpadu Acid Bath, našel jejich frontman Sammy Duet Bena Falgousta II. (Soilent Green) a postavili základy nenávisti, nazvané Goatwhore (nejpovedenější název kapely všech dob). Už jejich demo Serenades To the Tides of Blood zdařile natrhla kachlík i takovým Dark Throne. Následovala alba The Eclipse of Ages Into Black a Funeral Dirge For the Rotting Sun, která nelze nazvat jinak než nekompromisním blackovým diktátem. O další desku A Haunting Curse projevilo zájem kultovní vydavatelství Metal Blade. Evropská návštěva bude podporovat nový opus, který nemůže mít výstižnější název k postoji kapely - Carving Out the Eyes of God!

Více info na: www.myspace.com/twoshovelsevents

Vaše Reakce

Výpis pěti nejnovějších reakcí. Celkem reakcí k tomuto článku: 0

SPOKOJÍZDA

spojizda obrázek

SLOUPEK

tamas

Nadřazenost státu podepřeného západním kapitálem měla do sedmdesátých let za následek hluboké změny. Ty byly umožněny jednak vyhlazením velmi malého kapitalistického sektoru během první poloviny dvacátých let v SSSR a mezi lety 1945 až 1948 na nově získaných územích. A dále – a to především – nově vybudovaným mohutným moderním hospodářstvím. Převládající sociální skutečnost staré východní Evropy – rozsáhlé velkostatky stále vlastněné aristokracií a církví a vedle toho ta nejhorší rolnická bída – zmizela beze stopy. Máme před sebou městské společnosti, kde většina lidí, dřívějších rolníků, později průmyslových dělníků, dnes „jen lidí“, žije na obrovských sídlištích postavených všude podle stejných plánů, od Šanghaje až po Prahu a Lublaň. A žije tam dosud, jenomže továrny jsou zavřené a lidé jsou většinou nezaměstnaní nebo důchodci. Pachuť porážky je neklamná.

G. M. Tamás

SUPPORT SONGS

TLAČENKA

web: CrosseR | grafika: wewerca | neřešte autorská práva, vždy uvádějte zdroj!
spodni obrazek