Vítejte na DIYCORE.NET

HLAVNÍ MENU

HLAVNÍ RUBRIKY

UŽITEČNÉ

KOLABORACE

UŽIVATELSKÁ SEKCE

DIYCORE.NET

VYHLEDÁVÁNÍ

TWITTER

RSS

DESKA MĚSÍCE

PÍŠOU JINDE

SAPORT

- - - - - - - - - - - - PROFILY - - - - - - - - - - - -

Remote

Remote

miniprofil

autor: Friday | 17. 11. 2009, 15:10:31 | návštěv: 2504 | reakcí: 0

Potkali se u Paříže... či vlastně přímo v ní. DJs Eric a Serb si sedli nejen úchylným černým humorem, ale i hudebním vkusem a roku 2003 vydali první nahrávku, tehdy ještě jako Astroglide. Později si změnili název na Henry Goes Dirty a již v tomto projektu bylo značně patrné jejich budoucí směřování: Bizarní směsice elektra, popu a rocku, ve které začalo klíčit semínko nynější tajné zbraně Remote - schopnosti překopat současné hudební trendy k obrazu svému, byť stále s jistým dotekem romantismu. Roku 2005 upravili svůj název na Jenny Goes Dirty a vydali své první EP na jejich labelu Kill The DJ, na kterém dnes své kousky vydali například Joakim, Jason Edwards nebo Clement Daphonics. Na albu najdete coververzi písně "Amoureux solitaire," na které s nimi spolupracuje Jennifer Cardini. Poté si natrvalo přisvojili svůj současný název, Remote, a vydali album s názvem „Get A Real Job," kterému se nejen mezi hudebníky (James Holden, Tiefschwarz, Ivan Smagghe) dostalo významých pochval - sám Tiga o něm prohlásil: „Úžasné! Mám jediný problém... Rozhodnout se, kterou skladbu mám nejradši... Sakra!" Skladba Teaser se stala ultimátní hymnou undergroundu.

Jejich poslední počin Dark Enough není lehce uchopitelná nahrávka. Jejich styl je temný, plný absurdního humoru, chytlavého elektra a zvuků sci-fi filmů ze 70. let. Trochu disko, trochu techno, těžká mračna Dark Enough se stahují nad ucintanou krajinou bezduchého minimalismu. Remote jde o techno zvuk, nechtějí se ale vzdát stylů, ze kterých současné techno vzniklo a na druhou stranu neradi automaticky přijímají současné tendence v taneční hudbě. Nechybí jim sebevědomí prohlašovat, že minus krát minus je plus. A považují se za nejlepší současné pařížské producenty. Kromě eifelovky a šlehačky jsou jeden z dalších důvodů, proč tuto metropoli navštívit... Nebo ještě lépe dojít v pátek 20. 11. na Flédu, kam přijedou oni za námi!

http://www.myspace.com/remotektdj

Vaše Reakce

Výpis pěti nejnovějších reakcí. Celkem reakcí k tomuto článku: 0

SPOKOJÍZDA

spojizda obrázek

SLOUPEK

tamas

Nadřazenost státu podepřeného západním kapitálem měla do sedmdesátých let za následek hluboké změny. Ty byly umožněny jednak vyhlazením velmi malého kapitalistického sektoru během první poloviny dvacátých let v SSSR a mezi lety 1945 až 1948 na nově získaných územích. A dále – a to především – nově vybudovaným mohutným moderním hospodářstvím. Převládající sociální skutečnost staré východní Evropy – rozsáhlé velkostatky stále vlastněné aristokracií a církví a vedle toho ta nejhorší rolnická bída – zmizela beze stopy. Máme před sebou městské společnosti, kde většina lidí, dřívějších rolníků, později průmyslových dělníků, dnes „jen lidí“, žije na obrovských sídlištích postavených všude podle stejných plánů, od Šanghaje až po Prahu a Lublaň. A žije tam dosud, jenomže továrny jsou zavřené a lidé jsou většinou nezaměstnaní nebo důchodci. Pachuť porážky je neklamná.

G. M. Tamás

SUPPORT SONGS

TLAČENKA

web: CrosseR | grafika: wewerca | neřešte autorská práva, vždy uvádějte zdroj!
spodni obrazek