Flaming Cocks

Flaming Cocks

Live at Rock Cafe Prague

autor: cyril kosak | 10. 12. 2009, 07:07:49 | návštěv: 2457 | reakcí: 0

Já toho chlapíka za mikrofonem znám, někoho mi připomíná, ani za hovno sem si nevzpomněl, vlastně jo, vypadá jak ten herečka, co hraje citlivky i zabijáky, to sem zvědavej. A taky že jo, mirek škultéty jak vyšitý, teď Dreadrot. Flajmink koks mi ze všech kapel, ze kterých vznikli, sedí nejvíc: Vertigo, 2v1, Drunken' Boomerang, Bad Tones a Dreadrot. V srpnu ještě odehráli coby předkapela svých vzorových Turbonegro, ale ti hrnou trochu jiným směrem a taky hrajou jinou ligu.

FC mají samolepku turbo rokenrol, řekněme punk-rock-ska s chytlavou melodií a vděčným refrénem, navrch psychobilly kontrabas, který je želbogu trochu utopený, přeci jen bych rád, aby diktoval více, zvuková stránka celého difka mohla jít o kapku výš. Nasnímáno výborně, nejmíň na tři kamery, vidím všechno včetně do lidí, záběry jen tupě nesledujou zpěváka a solujícího muzikanta, šmak tomu dávají špinavé, ustřižené záběry, ty které normálně spadnou pod stůl a nikdo je nezvedne.

Roztřesená kapela, vyhřáté publikum a adekvátní atmoška, všechno odsejpá hladce a kdo neskáče, ten je cock. Trochu dětinskostí je na místě, „neříkejte kurva piča mrdat", jde o poslední koncert, Šukaltéty si umí svůj part užít a opírá se do lidí, další kluci skáčou, teda kromě kontrabejčka, ale to se dá pochopit, hymna za hymnou.

Schází mi něco jako buklet, čuráky hořej dál, ale ženy všechny čekají na svý manželství. Rád se mýlím, ale řek bych,  že reunion přijde, rozchody mají svoje schody, když sejdeš dolů, musíš se vrátit i zpátky nahoru. Gutfak.

Žánr: psychobilly
Nosič: DVD
Vydavatel: Tchichimania Records