Cars And Trains

Cars And Trains

We Are All Fire

autor: hermína týrlová | 25. 09. 2012, 12:52:59 | návštěv: 2162 | reakcí: 1

Když jsem byla malá, a vlastně i když jsem pak byla velká a větší, věděla jsem jistě, že mi budou imponovat typy, kteří: „Když jsem byl mladej, byl jsem ve spoustě metalovejch a HC kapel. Měl jsem dlouhý vlasy a nosil černý trika, všechny tyhle věci," říká Tom Filepp aka Cars And Trains. Doposud ještě v pořádku, jenže jeho sólový projekt nemá se spoustou metalovejch a hc kapel nic společného, ani za nehet. A co to znamená, že se mi přesto líbí? Že jsem divná. Nebo dospělá? Jen to ne, bože.

Tour po místním prohibovaném lihovaru jim zprostředkovali Silver Rocket, a pokud jste fanoušci a vyznáte se, Cars And Train patří k té muzice jako třeba Astronautalis, na label Fake Four (Bleubird, Sole), jen nedělá do písničkama mršeného hiphopu. Proč ten název Cars And Train? Američan, takže láska k volnému pohybu pohybu a cestování na všechny způsoby, což jistě chápe i jeho stájový kolega s příznačným nickem Busdriver. Solitér a multinstru/mentalista jezdí Cars And Trains s kytárou, on a udělátka, pražce v duši, zpětný zrcátka ne.

Nová deska We Are All Fire je na první poslech bezbranná, na ten druhý odzbrojující. Jako když vezmete křehkou uměřenost Modest Mouse a ještě otočíte knoflíkem doleva, až na značku Pinback. Přibližně, a přece vůbec ne. Ale pokud bychom k nim postavili ještě do party zapadající Why?, kteří vydávají nové album za nějaké dva týdny, můžeme se bavit o průsečíku a cestě cest. Cars And Trains občas vybublá dvoudobějším rytmem a pádnějším, těžším krokem, stejně jako se glitche, filtry a samply zahustí na míru větší, než by uneslo samotné ukulele, ale jsou to jen zástupné manévry, jako když se otočí mladej kluk zády a vy mu najednou, na malou chvíli, nevidíte do tváře. Ale vlastně víte. Všecko.

Žánr: indie folk/indie rock
Celkový čas: 37:36
Rok: 2012