Vítejte na DIYCORE.NET

HLAVNÍ MENU

HLAVNÍ RUBRIKY

UŽITEČNÉ

KOLABORACE

UŽIVATELSKÁ SEKCE

DIYCORE.NET

VYHLEDÁVÁNÍ

TWITTER

RSS

DESKA MĚSÍCE

PÍŠOU JINDE

SAPORT

- - - - - - - - - RECENZE HUDBA - - - - - - - - -

$uicideboy$

$uicideboy$

Eternal Grey

autor: Ledar Bán | 5. 07. 2017, 10:19:08 | návštěv: 556 | reakcí: 0

Bboyingu znalí vědí, že sebevražda označuje moment, kdy se tanečník náhle zhroutí k zemi. Přesměrováním pozornosti na škatulky směřuje kolaps k atmo- nebo spíš k emo- cedulím, bil bych se ale raději za smyslupnost kánonických pravidel než za nálepku. Čím však album vyčnívá nad dosavadními mixtapovými hradbami? Čistota produkce to nebude, BONES vzal dráhu po směru dál. Bez ohňů není vidět… takže tunel.

           Pod kůží se ozývá jed vzdoru, ztracenci nacházejí vlastní řeč uprostřed Say Cheese and Die. Hypnotická linka, houpavé lustry slov, protahování za roh, navigační čáry uhlem. Pozor, nebezpečí nepojmenovávání známými slovy. Zlo pocházející se závadných vzorů, experimentátorství, levičácká zarputilost čelit. Jde se po dřeni a stejně jako svého času uměli podchytit nervové svazky The Blood Brothers, podobným odpichem pokračuje generace o x let mladší. Rytmus ohebnější hada, houstnoucí mlha kouřovodů. Eclipse.

           Jak moc by se zdálo snadné přehodit vše na původní cloudrapovou vlnu? Klam, pussy pussy boy. Vydáváme se stoicky pojatou paranoiou ze stereotypu, stejnakosti. Raději spáchat zločin na sobě, než se udávat jako kus prodejného plemene. Zvedání kufrů, pohyb samovolné energie, jde to oběma, což téměř vzápětí po I Want To Believe nezůstává bez aktivní podpory Blvck Rvidxr Klvnv.

           Tlumení radikalismu v Lucky Me patří mezi výjimky, zbytek desky odsekává kousky krmení pro dravce. Vše se slévá a odlepuje přes instra pásky, běžící systémem hlav až po momenty, kdy se při poslechu zmítáte v tanci plni pochybností, až jak moc se ostří dokáže smeknout. Sama podstata Eternal Grey vypadá nejasně – rádo by se vědělo, ale tápání je přisouzeno followerům, nikoliv aktivistům postojů zakódovaných redukovanými slovy. Hororový motiv nepatří jen do agendy Tylerových snah, zde se potkává s repetivními samply teritoriálních cest protkaných dvojznačnými osudy účastníků nedobrovolných šarád. Elysium Fields napovídá, že Denzel Curryho účast ve finálním souboji o status EG představuje snahu mládím zcyničtělých rýmařů o důraz na „dějovou" linii.

           Cokoliv se staně osm minut před koncem desky patří k ostřeji řezané tváři moderní hudby, k mistrovství. Proto je nutné vnímat jak Ultimate Suicide i Leave Your Things Behind II jako deltu, ve které Aristos a Scott aka $uicideboy$ (v realitě podobní postavičkám jako Jay a Mlčenlivý Bob) nechají splynout s mořem černé ulice veškeré nabité zkušenosti k přežití. Kdo si chce sugerovat divadélko pro davy, bude prskat na povrchu, ti další mohou v klidu zažehnout spliff. 

$uicideboy$ (USA, Candy Drips) vystoupí 6. 7. 2017 v Meet Factory od 19h, support Padillion. 

Informace

Velký obrázek: titulní strana alba
Žánr: neorap, horror rap, cloud rap, comedy
Nosič: LP/MP3/kazeta/mixtape
Rok: 2016
Vydavatel: Candy Drips
WWW: http://ttps://suicideboys.bandcamp.com
Seznam skladeb:
  1. Breakdalaw2k16 2:49
  2. Say Cheese & Die 3:40
  3. Eclipse 3:06
  4. Chariot Of Fire 3:09
  5. I Want To Believe 2:21
  6. Uglier 3:37
  7. Water $uicide 3:32
  8. Elysian Fields 3:08
  9. 275 $uicide 3:08
  10. Lucky Me 2:45
  11. It's Hard To Win, When You Always Lose 2:24
  12. O Pana! 3:07
  13. Ultimate $uicide 3:49
  14. Leave Your Things Behind II 3:45

Vaše Reakce

Výpis pěti nejnovějších reakcí. Celkem reakcí k tomuto článku: 0

SPOKOJÍZDA

spojizda obrázek

SLOUPEK

tamas

Nadřazenost státu podepřeného západním kapitálem měla do sedmdesátých let za následek hluboké změny. Ty byly umožněny jednak vyhlazením velmi malého kapitalistického sektoru během první poloviny dvacátých let v SSSR a mezi lety 1945 až 1948 na nově získaných územích. A dále – a to především – nově vybudovaným mohutným moderním hospodářstvím. Převládající sociální skutečnost staré východní Evropy – rozsáhlé velkostatky stále vlastněné aristokracií a církví a vedle toho ta nejhorší rolnická bída – zmizela beze stopy. Máme před sebou městské společnosti, kde většina lidí, dřívějších rolníků, později průmyslových dělníků, dnes „jen lidí“, žije na obrovských sídlištích postavených všude podle stejných plánů, od Šanghaje až po Prahu a Lublaň. A žije tam dosud, jenomže továrny jsou zavřené a lidé jsou většinou nezaměstnaní nebo důchodci. Pachuť porážky je neklamná.

G. M. Tamás

SUPPORT SONGS

TLAČENKA

web: CrosseR | grafika: wewerca | neřešte autorská práva, vždy uvádějte zdroj!
spodni obrazek