Vítejte na DIYCORE.NET

HLAVNÍ MENU

HLAVNÍ RUBRIKY

UŽITEČNÉ

KOLABORACE

UŽIVATELSKÁ SEKCE

DIYCORE.NET

VYHLEDÁVÁNÍ

TWITTER

RSS

DESKA MĚSÍCE

PÍŠOU JINDE

SAPORT

- - - - - - - - - RECENZE HUDBA - - - - - - - - -

Hugo Toxxx

Hugo Toxxx

Nikdys nebyl

autor: Ledar Bán | 18. 07. 2017, 20:57:59 | návštěv: 710 | reakcí: 0

Čím vším se může stát videoklip v roce 2017?

          Bohem. Kultem. Klanem. V rukou interpreta, jehož skit videa prodávající kush (v Honzově žargonu virea) vidí půlmilionová populace se může stát nástrojem podrývajícím autoritu samotného trhu, aniž by přestaly cinkat love. Tento až zenový obrat čerpající dílem z antického mýtu, stejně jako z McKennovy vize osvobození, však není ojedinělým, ani překvapivým.

          Aplikace mikropoznatku o Daře Rolins exportovaná paradoxně prostřednictvím osm let starého Trafikova tracku Proč si jsi proboha na mě tak zlá? je pro charakteristiku figury TOXXX klíčová. Tah na branku pak jde neintuitivní, nejpřímočařejší interdisciplinární cestou, přičemž timing probíhá výpočtem rovnice, na jejímž konci je 1,5 miliónu shlédnutí na YouTube za přispění algoritmu samotného přehrávače.

          Výsledkem střetu, stejně jako v případě dalších diss kauz, zůstává přerozdělení teritoriáních držav, které se v tuzemsku netáhnou do nekonečna. BiggBoss se stále víc zahání do pasti neinvenčnosti a sítí nabubřelé rétoriky. Daněk proto provádí řez, nejen aby vytekl z mozku hnis, ale také aby „suchou větev uříz', sundal čejn, ulít' ven, roztr' klec, urval síť". Dvojvýznamovostí zjevné subverze vyhání apel až do zářivého aitheru starých Řeků o tisícovky let později, než předpokládal Aristoteles.

          Filozofem pouličního života se staneš pouze empiricky: pozoruješ, odvozuješ, posuzuješ, posouváš, kombinuješ, předtím než aplikuješ komplikovaný vzorec, který vypadá jako právě vyřčená absolutní pravda. Obrazotvornost pak zohlední ve tvůrčí výhni mysli hořící vilu proporcí Strahova, ve stejné chvíli, kdy kamera dokonale hladce kopíruje VoodooBeats minimal režimem slomo, v beatové frekvenci ne nepodobné té v nejznámějším tracku od Traumprinze (berlínský electroavantgardista, pozn. autora). Paradoxnost situace korunuje fakt, že beatmaker Vojta Novák už předtím pracoval s Tafrobem, což by byl v jiné souvislosti naprostý nonsens, tady však další hřebíček dissu a možná i orientační vodítko, kde přesně najít zakopaného psa – spouštěč k vylití veškeré špíny.

          Půda pro vydání úspěšného mixtape není pro Honzu nakypřená víc než před releasem Roku psa, ale očekávání už teď naplňuje banger, jehož veškeré konsekvence pocítí scéna více než citelně. A díky timingu se chirurgie tnutí ritualizuje natolik, že neskončí jen u dílčího satelitu, ale novopečený táta půjde cestou očisty až na dřeň. 

Informace

Vaše Reakce

Výpis pěti nejnovějších reakcí. Celkem reakcí k tomuto článku: 0

SPOKOJÍZDA

spojizda obrázek

SLOUPEK

tamas

Nadřazenost státu podepřeného západním kapitálem měla do sedmdesátých let za následek hluboké změny. Ty byly umožněny jednak vyhlazením velmi malého kapitalistického sektoru během první poloviny dvacátých let v SSSR a mezi lety 1945 až 1948 na nově získaných územích. A dále – a to především – nově vybudovaným mohutným moderním hospodářstvím. Převládající sociální skutečnost staré východní Evropy – rozsáhlé velkostatky stále vlastněné aristokracií a církví a vedle toho ta nejhorší rolnická bída – zmizela beze stopy. Máme před sebou městské společnosti, kde většina lidí, dřívějších rolníků, později průmyslových dělníků, dnes „jen lidí“, žije na obrovských sídlištích postavených všude podle stejných plánů, od Šanghaje až po Prahu a Lublaň. A žije tam dosud, jenomže továrny jsou zavřené a lidé jsou většinou nezaměstnaní nebo důchodci. Pachuť porážky je neklamná.

G. M. Tamás

SUPPORT SONGS

TLAČENKA

web: CrosseR | grafika: wewerca | neřešte autorská práva, vždy uvádějte zdroj!
spodni obrazek